Jumissa

2.9.2016

Mitä mulle kuuluu? Tuntuu, että oon vähän jumissa tän bloggaamisen suhteen. Ei, en ole lopettamassa. Mulla olis vaan kauheesti postausideoita, mutta mä en pääse vielä toteuttamaan niitä. Aion kirjoittaa ison ostosten esittelyn, heti kunhan loputkin paketeista saapuu perille asti. Samaisesta syystä en ole vielä päässyt napsimaan mun suunnittelemia asukuvia, parit asusteet on vielä matkalla. Asunnon esittelyäkin on tulossa, kunhan tuo typerä parvekeremontti joskus tuosta valmistuu. Parvekkeet ei oo kuukauteen edennyt mihinkään ja mä vaan mietin mitä noi työmiehet puuhailee kaikki päivät? En myöskään millään malttaisi enää odottaa että pääsen sisustamaan parveketta, aijaij!
Ihanaa perjantaina tyypit!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ♥ Mä niin tiedän tunteen, että olisi niin paljon postausideoita, mutta jokin osanen puuttuu, jotta siihen pääsee kunnolla käsiksi :D Rempat on aina kyllä sellaisia, että tuntuu ettei mitään tapahdu kunnes se yhtäkkiä onkin valmis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! Luulin, että oon ainut tän ongelman kanssa! Haha no joo, toivotaan että toi remppa tosta kohta valmistuisi! :)

      Poista
  2. Aivan upeita kuvia! <3 Itelläkin aina ideoita löytyy, mutta aina jotkut pienet asiat estää toteuttamasta kyseisiä postauksia jolloin postaukset viivästyy ja postaustahti hidastuu ja... niin :-D

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan