Tattoo fever

19.8.2016

Mä en olis koskaan uskonut sanovani tätä, mutta mulla on tatuointikuume! En ole koskaan oikein pitänyt tatuointeja viehättävinä ja mua on ällöttänyt ajatuskin siitä, miltä ne tulee näyttämään kun olen vanha ja ryppyinen. Nyt viime aikoina olen kuitenkin nähnyt niin kauniita tatuointeja, että olen ruvennut miettimään, jospa jonakin päivänä?
Mullahan on siis aivan kauhea neulakammo, joten en ole kyllä ihan heti tästä ryntäämässä tatuointiliikeeseen varaamaan aikaa, ajatusta pitää vähän sulatella.
Jos nyt kuitenkin jossain vaiheessa uskaltaudun tatuointituoliin, haluaisin jonkun pienen, mutta sievän tatuoinnin. Kauneuden lisäksi haluaisin, että sillä olis joku syvempikin merkitys. Haluaisin ehkä jopa liittää äidin jotenkin siihen tatuointiin ja haluaisin ottaa sen ehkä kylkeen tai niskaan.


Onko siellä muita joiden mielipide on muuttunut tatuointeja kohtaan?

14 kommenttia:

  1. Täällä yksi! Ennen inhosin tatuointeja, mutta nyt kun "muotiin" on tullut pieniä, siroja ja somia tatuointeja, niin oon aivan myyty! Tatuoinnilla pitää olla jokin merkitys, ja sellainen, että sitä jaksaa kattella loppuelämän. Täällä kanssa ois tatuointikuumetta, mutta se sattuminen pelottaa...

    http://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Mullakin alkaa pieni tatskakuume olla:D Hei mulla itsellä todella kova neulakammo, mutta uskaltauduin kaksi vuotta sitten ottamaan tatuoinnin hieman tuohon olkapään alle vai miten sen nyt sanoo. Se on täysin eri juttu kun tyyliin rokotus tai piikki!
    Tietysti se riippuu ihan paikasta minne ottaa, mutta omani ei sattunut lähes ollenkaan, pieni nipistys vain (tosin mä otinkin sen paikkaan missä ei luu ollut niin "pinnassa"). Kylki ja niska voi olla aika kipeät alueet ottaa, mutta kyllä sen varmasti kestää! Tsemppiä jos päätät varata ajan! :3 Tulipa sekavasti kirjoitettu kommentti, sori!:D

    VastaaPoista
  3. Mullakin on mielipide tatuointeja kohtaan muuttunut, joskus en olisi yhtään ajatellut että tatskat vois sopia mulle, mutta poikaystävän siskolla on nimenomaan ihanan pieni ja sievä tatuointi ja nyt mäkin oon alkanut ajatella että olishan semmonen aika söpö! Pitäisi vain keksiä joku persoonallinen idea, haluaisin että tatuoinnilla olisi jokin merkitys :-) Pelkään kyllä sitä kipua (vaikka tatuoinnin ottaminen ei kuulemma satu niin paljoa kuin sitä luulisi), että en varmaan kyllä koskaan uskalla :--D

    Luin muuten tuosta edellisestä postauksesta, että sulla on toinen välivuosi nyt edessä. Mullakin oli aikoinaan kaksi välivuotta ja tuntuihan se toinen niistä sit jotenkin ahdistavalta ja epäreilulta, varsinkin kun en onnistunut "kunnon" töitä saamaan. Mutta näin jälkikäteen ajateltuna tuona vuonna opin kuitenkin paljon asioita itsestäni ja kasvoin ihmisinenä. Eli mitä ikinä päädytkin tekemään niin oon varma, että tästä vuodesta ei tule "turhaa", vaikka nyt siltä tuntuisikin! Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Voi kiitos kivasta kommentista! :)<3

      Poista
  4. Mä halusin joskus ihan sikana ottaa tatskan mutta nyt jostain syystä on tullut sellainen fiilis etten taidakaan itse koskaan tatskaa ottaa vaikka ne tosi kivalta kyllä muilla näyttävätkin :)

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä tollaiset pienet on ihan ok mutta en itse kuitenkaan ottaisi :) mutta semmoiset isot on mielestäni aika rumia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tavallaan samaa mieltä, jotkut isommatkin ovat kyllä sieviä, jos ne on sellaisia ns. "hentoja"! :)

      Poista
  6. Kauniita nuo sun esimerkit. Itsekkin oon aina ollut sitä mieltä että korkeintaan jonkun pisteen suostuisin jalkapohjaan ottamaan jos on pakko, mutta nyt kelailenkin että semmonen mahdollisimman iso ja mahdollisimman näkyvään paikkaan ois hieno. haha!

    VastaaPoista
  7. Mulla on yksi tosi nuorena otettu tatska ja nyt olen koko kesän haaveillut uudesta. :) Olen jo käynyt sen piirrätyttämässäkin nyt vaan pitäisi saada aikaiseksi käydä ottamassa se.. :D Mut mä olen aina tykänny tatskoista :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan