Teetasting

27.9.2016

Pääsin eilen mukaan elämäni ensimmäiseen teetasting-iltaan, muiden Jyväskylän bloggaajien kanssa. Ilmottauduin mukaan heti, kun kutsu tuli, vaikka en kovin suuri teen ystävä olekaan. Kuitenkin musta on aina kivaa osallistua kaikenlaisiin tapahtumiin ja menin sinne myös siinä toivossa, että oppisin tykkäämään teestä. Tasting järjestettiin Lutakon Teeleidissä, suloisessa vanhassa rakennusessa, joka huokui historiaa.
Illan aikana opin tosi paljon teestä. En ollut koskaan ajatellut teen valmistusta tai hauduttamista sen tarkemmin. Mä jopa ihastuin vihreän teen makuun, vaikka en olisi koskaan voinut uskoa, että tykkäisin ainakaan maustamattomasta teestä. Ihme on kuitenkin tapahtunut, eikä sitä tiedä minkälainen teehöperö musta vielä tulee, haha! Kiitos kaikille mukavasta illasta!
Pst. 

Kiitos teille kaikille kun olette siellä & jaksatte kommentoida mun höpinöitä.
Mulla nousee joka kerta suupielet hymyyn & päivä paranee, kun huomaan, että teiltä on tullut kommentteja. Kiitos, ootte parhaita!

14 kommenttia:

  1. Tänne on aina kiva kommentoida :)

    VastaaPoista
  2. Pitäis itsekin opetella juomaan teetä, voisi vaikka pistäytyä tuolla Teeleidissä joskus kun jyväskyläläinen itsekin oon! Tosi kiva muuten, kun oot jaksanut postailla nyt näin usein! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva paikka, suosittelen! :) Kiva kuulla, että tykkäät! :)

      Poista
  3. Itsekkin olen jyväskyläläinen ja monesti olen Teeleidissä halunnut käydä, mutta en ole sitä vielä aikaan saanut. Jospa mä vielä joskus :) Sulla on kiva ulkoasu ja kirjotustyyli, jään ehdottomasti seurailemaan sun blogia!

    justlifewithastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti! :) Voi kiitos, tervetuloa!♥

      Poista
  4. Oi, tuollaiset tapahtumat on aina kivoja ja itselläni tee kuuluu ainakin vahvasti tähän syksyyn! :D Siulla on kyllä ihanan positiivinen tunnelma täällä blogissa, ja siksi tänne kommentoikin mielellään ♥

    VastaaPoista
  5. Mä itse juon paljon teetä aina syksyisin ja talvisin. Mutta en niinkään keväällä tai kesällä :D Nyt oon ihastunut myös vihreeseen teehen ja sen eri makuihin :) Ihana tuollainen tapahtuma, olisin itse ainakin ihan innoissani osallistumassa tuollaiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Mäkin yritän nyt vielä oppia enempi tykkäämään teestä! :)

      Poista
  6. kuulostipas mukavalta tapahtumalta! :) Itsekkin voisin tuollaiseen osallistua :)

    VastaaPoista
  7. Oii kuulostaapa ihanalta! :-) toi viimeinen kuva, AH <3 täydellinen!

    https://the-happiness-theory.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan