10 faktaa

8.2.2017

1. Oon todella huono ruoanlaittaja. Osaan just ja just tehä perunamuussin tai makaroonimössön, mut muihin tarviinkin reseptin. Ja ylipäätään se, että edes keksin mitä haluan syödä - ylitsepääsemättömän vaikeeta, haha!

2. Puhun itsekseni. Huomaan aina välillä sanovani ajatuksiani ääneen tai esim. auton ratissa ärsyynnyn tosi helposti jos joku ei käytä vilkkua tai muuten törttöilee niin kyllä ärräpäät lentää, heh!

3. Voi juku miten huono itsekuri mulla on. En muista kuinka monta kertaa oon esim. aloittanut juomaan vettä enemmän kuin normaalisti, mutta aina jossain vaiheessa se jää. Loputon oravanpyörä.

4. Voisin jopa sanoa, että oon koukussa nettishoppailuun. Ebayssä tulee vietettyä liian usein aikaa ja yleensä aina mulle on Kiinasta matkalla pieniä paketteja. Mun ostokset on yleensä muutaman euron luokkaa, joten ei se onneks kauheen kalliiks tuu!

5. Oon aika nirso ruoan suhteen. En tykkää mm. paprikasta, riisistä, avokadosta, sienistä, erikoisista juustoista, pekonista, risotosta, kinkkukiusauksesta, kebabista, kauhean mausteisesta tai muuten mun makuun erikoisesta ruoasta, lista on loputon, haha!

6. Oon some-addikti. Oon puhelimella aivan liikaa & varsinkin somet tulee tarkistettua liian usein päivässä. Haluaisin päästä tästä eroon ja oon muutaman kerran yrittänytkin vähentää puhelimen käyttöä, heikoin tuloksin. Vinkkejä?

7. Mä etsin jatkuvasti inspiraatiota. Selailen Instagramista kauniita asuja ja kuvia ja haen inspiraatiota tai sitten selaan Pinterestiä etsien sisustusideoita tai inspiraatiota kuviin tms.

8. Mä oon huulirasva riippuvainen. Mulla kulkee huulirasva joka paikassa ja mun pitää lisäillä sitä vähän väliä. Jos mulla vaikka unohtuu huulirasva niin tuntuu että tuun hulluks, heh!

9. Oon kova linkkailemaan kavereille juttuja mm. Facebookissa. Oli se sitten hauska eläinvideo, koskettava kosintavideo, feissarimoka tai ihan mikä vaan. Kavereita ei kyllä kovinkaan usein naurata mun jakamat hauskat jutut, mut hei - asioita on kiva jakaa kavereiden kanssa!

10. Oon super tunteellinen. Eläydyn esimerkiksi sarjoihin ja leffoihin ihan täysillä. Riittää pelkkä mainoskin, jossa on joku vähänkään liikuttava kohta niin mä oon ihan itku kurkussa. Tää on välillä mustakin super ärsyttävää, mut en vaan voi sille mitään, haha!

Löytyykö joitain kohtia joihin pystytte samaistumaan?

2 kommenttia:

  1. Mä samaistun todella moneen kohtaan... :-D Oon ihan varmasti huonompi ruuanlaittaja kuin sinä ja pahempi nettishoppailija! Oon koukuttunut Zalandoon. Katselen sieltä vaatteita vähintään kaksi kertaa viikossa. 10. kohta kolahtaa muhun myös. Ihan mainoksissa en välttämättä purskahda itkuun, mutta elokuvateatterista en lähde ilman, että meikit valuu poskilla. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epäilen tuota, että olisit huonompi ruoanlaittaja, haha! Haha, voi meitä itkupillejä! ;P

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan