Netflix & ill

12.2.2017

Nyt mäkin sitten sain sen. Tuon kaikilla muilla kiertäneen flunssan. Viikko sitten sunnuntaina mulla alkoi kauhea kurkku kipu ja pieni nuha. Sitten nuha vain paheni ja tuli sellainen flunssainen pöhnä olo - you know? Koko viikko onkin sitten mennyt huilaillessa eikä vieläkään loppua flunssalle näy. Mulla on aina ollut taipumuksena sairastaa pitkään. Siinä missä kaverit on flunssan kourissa muutaman päivän niin mä sairastan helposti sen parikin viikkoa..
Nuha on onneks jo hieman helpottunut, mutta tää höntti olo vaan on ja pysyy. Eilen kävin kaupassa ja oli olo niin höntti, että hyvä jos tiesin missä oikein olen.
Voi vitsit miten on ollut kauniita aurinkoisia talvipäiviä tällä viikolla! Ette arvaa miten mua on harmittanut kököttää sisällä! Pitää vaan toivoa, että niitä kauniita päiviä vielä tulee, kunhan saan tämän flunssan taltutettua!
Onko joku muukin teistä saanut osansa tästä kaikilla pyörivästä flunssasta?

2 kommenttia:

  1. Ompa hauskasti keksitty toi postauksen otsikko :D

    Ja voin kuvitella, että on harmittanut istua sisällä :/ Itse oon onneksi ainakin toistaiseksi säästynyt flunssalta tänä talvena, toivotaan että asiaa säilyy näin! Paranemistsempit sulle sinne ♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! :)

      No jep. No hyvä, että oot säästynyt! :) Kiitos!♥

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan