Aikuisten ystäväkirja

17.2.2017

Tämä aikuisten ystäväkirja on pyörinyt monessakin blogissa ja minusta tämä idea on niin kiva, että halusin itsekin tehdä tämän!

Nimeni on Katja

Jotkut tosin kutsuvat minua ppompulaksi. Tämä oli yläasteella mun nimimerkki IRC-galleriassa ja siitä sitten muodostui mun lempinimi, jota muutamat ihmiset käyttävät vieläkin.

Olen syntynyt vuonna 1996, eli olen siis mielestäni pikku hiljaa aikuinen, heh!

Lapsuuskotini langallinen numero: 014866405

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Laulaja. Noh.. eipä tullut!

Mutta isona minusta tulikin: Tarjoilija & ylioppilas. Vielä haluaisin kouluttautua joksikin, kunhan vain keksisi että miksi!

Täydellinen puoliso: Lyhyesti ja ytimekkäästi - romanttinen herrasmies!

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: En tekisi mitään ihmeellisempää, tällä hetkellä tunnit tuntuvat riittäviltä!

Harrastan nyt: Tämän bloggaamisen lisäksi valokuvausta & aina fiiliksen mukaan salilla käyntiä, lenkkeilyä, ryhmäliikunta tunteja etc!

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Todennäköisesti jotain Spotifyn omaa etko-/bilelistaa.

Noloin TV-ohjelma josta pidän: Salatut Elämät. Sitä on aina tullut katsottua, joten ei sitä vain osaa lopettaa katsomasta!


Bravuurini keittiössä: Oh God. Kuten jo olen maininnut niin se on varmaan niinkin huikea gourmet ruoka kuin makaroonimössö!

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: ihan missä vaan on jotain vähänkin liikuttavaa!

Lapsuuteni lempilelu: Hmmm... En muista kovinkaan montaa lelua, mutta yksi kivoimmista oli kaukosäätimellä ohjattava opettava nalle (?). En muista yhtään sen nimeä, enkä löydä sitä edes Googlettamalla!

Lempilelu nykyään: Puhelinhan se taitaa olla, haha!

Salainen paheeni: Hmmm.. laiskuus - voi niitä pyykkikasoja ja tiskivuoria jotka ehtii kerääntyä, ennenkö jaksan pyykätä tai tiskata, hupsista!

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Laiskuus se suurin paheeni taitaa olla!

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut: "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" - yritän olla kaikille ihmisille ystävällinen & kiltti!

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Minunkin blogissani on sama haaste tehtynä :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva tälläinen postaus! :) Ja tosi kiva muuten toi sun uus banneri!

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan