Spring fashion

4.3.2017

Olen jo tammikuusta asti fiilistellyt keväisiä vaatteita ihan hulluna! Nettikauppojen selailun voisi varmaan jo lukea mun harrastuksiin, haha! Voi tulisipa jo lämmin toukokuu, aurinkoiset päivät ja se ihana vehreys! Haluaisin myös uudistaa mun vaatekaappia oikein isolla kädellä ja tehdä siitä enemmän itseni näköisen.

Mun vaatekaappi koostuu tällä hetkellä suurimmaksi osaksi aika tummista ja aika tylsistäkin vaatteista, koska olen yleensä ostanut vain niitä sellaisia mukavia vaateyksilöitä enkä ole osannut yhdistää kauneutta ja mukavuutta. Nyt olen pikku hiljaa oppinut yhdistämään ne, joten mun vaatekaappi kaipaisi kunnon päivitystä - kevään kunniaksi. Tänä keväänä olen tykästynyt enemmänkin sellaisiin tyttömäisiin vaatteisiin & ihaniin pastellin väreihin, oi että!
Espirit

Innostuin taas kerran selailemaan mm. Espiritin sivuja ja löysinkin vaikka mitä ihania keväisiä vaatteita! Käykää ihmeessä kurkkailemassa noita ihania vaatteita täältä: http://www.esprit.fi/
Tästä kollaasista mun lempparivaatteet on ehdottomasti tuo farkkuhame, culottes-housut & tuo vaaleanpunainen t-paita, aivan ihania!Tän vuoden kevätvaate ostoslistalla onkin mm. tuollaiset culottes-housut ja valkoiset tennarit. Olen jo pitkään myös haaveillut kivoista korkokengistä ja etsinnässä olisikin jotkut super nätit, mutta mukavat yksilöt! Jos tiedätte tällaiset yksilöt niin kertokaa ihmeessä! Olen Ebaystäkin katsellut kauniita korkokenkiä, mutta niistä ei sitten valitettavasti tiedä siitä mukavuudesta! Voisin tehdä tuollaisen kevät-ostoslista postauksen, jos teitä kiinnostaisi nähdä sellainen!

Mitkä näistä asuista tai vaatteista on teidän lempparit? Onko siellä ruudun toisella puolella muita, jotka on yhtä innoissaan kevätvaatteista kuin minä? Millaisesta kevätmuodista te tykkäätte tänä vuonna?

Tykkään tehdä tällaisia vaatekollaaseja tosi paljon ja mun edellisen vaatekollaasin pääset kurkistamaan tästä! Tykkäättekö te tällaisista kollaaseista täällä blogissa?
Lyhyesti tiivistettynä - pastellin sävyt on tämän kevään juttu!
Ihanaa lauantaita tyypit!

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus 💗 Näitä kollaaseja on kiva katsoa - saa aina inspiraatiota omaan tyyliin :-)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan