Sarjasuositus: 13 reasons why

30.7.2017

Okei. Heti alkuun pakko sanoa, että mulla itellänikin jäi tästä sarjasta ristiriitaiset fiilikset. Tää sarja oli mun Netflixin 'oma listalla' vaikka kuinka pitkään, koska mietin haluanko aloittaa sitä, koska joku sanoi, että se on vähän ahdistava. No alotin sen sit ja jäin kyllä aivan koukkuun. Koko ajan piti kattoo uusi jakso, kun edellinen loppui - janosin vaan lisää tietoa mitä tapahtuu seuraavaksi. Ei mennyt kuin pari päivää kun olin saanut tämän katsottua, hupsista.
Sarjasuositus
1. kuva täältä | 2. kuva täältä
Sarja siis kertoo lukioikäisestä Hannah tytöstä, joka tekee itsemurhan ja jättää jälkeensä 13 kasettia, joilla hän kertoo miksi päätyi ratkaisuunsa. Jokaisella kasetilla kerrotaan yhdestä henkilöstä, joka vaikutti Hannahin päätökseen. Sarja on mun mielestä tosi realistinen ja ehkä sen takia jopa vähän ahdistava. Mun mielestä tää sarja käsittelee niin tärkeitä aiheita, että jokaisen pitäisi mun mielestä katsoa tämä. Sarjan loppu oli mun mielestä jotenkin super ahistava. Mutta sarja oli kuitenkin hyvä. En oikein osaa sanoa, mitkä on päällimmäiset fiilikset tästä sarjasta, hämmentävää. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti katsomaan!

16 kommenttia:

  1. Mun on pitänyt jo pitkään katsoa tää sarja, mutta en oo viitsinyt kun oon kans kuullut tosi monen sanovan, että tää on ahdistava. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mietin kans ite tosi pitkään! Mut oli se kyllä hyväkin!

      Poista
  2. Mäkin katsoin tän parissä päivässä kesän alussa! Tykkäsin, ja oottelenkin nyt toista kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Jep, mietin vaan, että miten toi voi jatkua? :D

      Poista
  3. Tää on kyllä niin loistava sarja! Itkin silmät päästäni viimesessä jaksossa :"( Mulla oli myös nuorena samanlaisia kokemuksia ja kiusaamista kun Hannahilla, joten tää jotenkin kosketti mua syvästi. Mä oon miettinyt kans miten toi sarja sitten oikeen jatkuu :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No samoin itkin! Aijaa, harmi kuulla.. :( No niimpä! :D

      Poista
  4. Oikeasti paras ja koskettavin sarja mitä oon ikinä katsonut! Ite olin kiusattu yläasteella ja se kiusaaminen on jättänyt muhun kyllä sellaisen jäljen, joka ei varmana vielä moneen vuoteen lähde pois. Mä niin toivon koko sydämeni pohjasta, että joskus kukaan ei joutuisi kiusatuksi koulussa tai netissä :/

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon kyllä ihan täysin.. En voi ymmärtää sitä, miten jotkut ihmiset vähättelee koulukiusattuja ja heittää joskus kommentteja tyyliin "siitähän on jo yli 15 vuotta". Ei sellaset muistot lähde koskaan. Niiden kanssa ehkä oppii elämään, mutta silti. :/ Tsemppiä! :)

      Poista
  5. Kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoiselta ja katsomisen arvoiselta sarjalta! En ole koskaan tästä kuullut aiemmin, joten oli kyllä myös hyödyllinen postaus. Pitänee pistää korvan taakse muistiin ensi kertaa varten, kun etsin jotain uutta katsottavaa!

    http://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tästä oli hyötyä!! :)

      Poista
  6. Mä katsoin kans tän sarjan loppuun joskus kuukausi sitten! Tykkäsin kyllä kovasti ja aihe on ajankohtainen. Ps; ihana blogi sinulla <3

    VastaaPoista
  7. Mä itse katsoin tämän sarjan todella hitaasti enkä ymmärrä sarjan hehkutusta..:) Toki aihe on tärkeä ja sarja erilainen kun moni muu sarja, mutta ei mitenkään niin hyvin toteutettu kun olisi voinut olla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :/ No harmi, ettei sytyttänyt sua :(

      Poista
  8. Tää sarja kyllä koukutti! Hyvä mutta lopussa hieman ahdistava. Pisti kuitenkin miettimään juuri sen realistisuuden takia! Mun mielestä loppui jotenkin erikoisesti, joten jatkoa odottelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Aijaa! :D Mä en taas ihan ymmärrä miten toi voi jatkua :D

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan