Voihan vastoinkäymiset

3.7.2017

Tiiättekö kun välillä tuntuu, että vastaan ei tuu muuta kuin vastoinkäymisiä? Sen sijaan, että oisin kirjottanu teille taas jostain positiivisesta, niin ajattelin, että miksen kirjottais vähän niistä huonommistakin jutuista välillä? Oikeestaan jo alkukeväästä asti on tuntunu, että elämä on halunnut potkia päähän vähän joka saralla. Ei nyt mitään maailmaa mullistavaa, mut pikku juttuja, joita tulee useampi ja sit vaan tuntuu, että pää hajoo.
Ensin mulla oli autojen kanssa oikein kunnolla ongelmia. Mulla kevään ja alkukesän aikana taisi hajota auto käsiin neljä (!) kertaa! Onneks ei aina sama auto, mutta kuitenkin. Ensin mulla ihan alkukeväästä hajosi autosta kytkin. Sen jälkeen hajosi jarrut kahdesti.. Sitten vielä olin iskän autolla liikenteessä ja se rupesi sitten keittämään ja sen kanssa oli kans yhtä taistelua ja koko matka iskän luo piti jäähdyttelyn jälkeen ajaa lämmöt täysillä ja ikkunat auki, huhhuh.. Mä oon vielä semmonen, että jos auto reistailee vähänkin niin oon hermoromahduksen partaalla heti. Nyt on kuitenkin ehjä auto alla.

Sitten tuli taloudelliset ongelmat. Kelan kanssa sai säätää vaihteeks ihan hulluna. Ne lakkautti mun asumistuen, koska en ollut tehnyt vuositarkastusta X päivään mennessä. Ongelmahan tässä oli, etten ollut saanut koko sitä kirjettä mikä tulee etukäteen, joten enhän mä ollut tajunnut, että on sen aika. Saatiin kuitenkin sekin selvitettyä Kelan kanssa ja onneksi mulla on paras vuokranantaja!

Viimeisimpänä juttuna on sitten se, että multa hajosi puhelin. Tippui vessanpönttöön ja vaikka kaikki poppaskonstit kokeiltiin, niin ei saatu puhelinta enää toimintakuntoon. Mun edellinen puhelin kesti 4 vuotta ehjänä enkä kertaakaan uittanut sitä missään, joten en mä tällaista harrasta. Ei pitäisi mennä unenpöpperössä puhelin takataskussa vessaan. Nyt yritän laskea mun kaikkia säästöjä, että saisin uuden puhelimen ostettua.

Nyt jos vois mennä vaikka pari kuukautta ilman vastoinkäymisiä, jooko? Vastoinkäymisistäkin kyllä selviää, mutta ne rupee tuntuu jo aika raskailta kun niitä tulee muutaman viikon välein.. Onneksi mä oon aika sisukas enkä ihan helposti lannistu. Vaikka tää puhelimen rikkoutuminen turhauttaakin aika ... sanonko miten paljon. Kyllä tää taas tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan