10 x piirrettä

12.8.2017

Sain vähän aikaa sitten tällaisen idean, että kertoisin teille piirteitä mussa itsessäni, joista pidän ja en pidä. Kerron teille viisi piirrettä joista tykkään & viis joista en, joten here we go →

Yritän aina olla kaikille ystävällinen ja hymyilen myös aina naapureille tai oikeastaan jokaiselle kenen kanssa on pienikin kohtaaminen.
Osaan ainakin omasta mielestäni kuunnella toisten huolia ja yritän aina parhaani mukaan antaa neuvoja. Välillä tietysti on hetkiä, ettei jaksa huolehtia muiden murheista, mutta parhaani aina yritän!
Osaan ihan suhteellisen hyvin englantia. Rakastan sen käyttämistä tosi paljon! Välillä jos tarvii puhua vaikeista jutuista niin saatan käyttää englantia, koska mun mielestä asiat kuulostaa englanniksi niin paljon paremmalta.
Oon aina halunnut erottua massasta. En ole halunnut esimerkiks yläasteella ostaa jotain muodissa olevaa asustetta, koska sellainen löytyi joka toiselta vastaantulevalta - esim. Fjällrävenin reppua tms. En ole tyyliltäni ollut koskaan mikään "ernu", mutta tuollaiset isoimmat trendit olen halunnut välttää ja sillä tavalla olla poissa massasta. Ostin myös ensimmäiseksi järkkäriksini Samsungin, koska en halunnut Canonia, koska jokaisella bloggaajalla oli aikoinaan joko Canon tai Nikon.
Oon myös vähän mummomainen välillä. Mua ei ole oikein koskaan jaksanut kiinnostaa joka viikonloppuinen ryyppääminen tai kaikki illat ulkona kavereiden kanssa hilluen. Olen aina mieluummin ollut kotona. Tykkään joka syksy myös neuloa. Katson myös sarjoja, joita muut mun ikäiset ei oikeastaan katso. Jos sitten tulee kavereiden kans joskus lähdettyä ulos iltaa viettämään niin mitä aikasemmin on kotona - sen parempi, haha!
Oon aika ujo. Tää harmittaa tosi paljon esimerkiks sosiaalisissa tilanteissa, koska tykkäisin tosi kovasti tutustua uusiin ihmisiin, mutta en vaan uskalla mennä juttelemaan kenellekään!
Kiroilen liikaa. Haluaisin päästä ihan älyttömän paljon tästä tavasta eroon, koska se kuulostaa omaankin korvaan erittäin rumalta, mut jotenkin aina niitä ärräpäitä vaan pääsee. Ehkä vielä joku päivä..
En osaa kauhean hyvin puolustaa itseäni. Tiedän, että ihmiset on mm. käyttäneet hyväksi mun kiltteyttä ja haluaisin osata vielä paremmin pitää mun puolia. Olen vähän jo opetellut "ei":n sanomista, mutta vielä on kehittymisen varaa!
En tiedä voiko tätä laskea piirteeksi, mutta olen someriippuvainen ja haluaisin päästä siitä eroon. Rakastan somettamista, mutta somessa tulee vietettyä aivan liikaa aikaa. Yksin asumisen huonoja puolia, kun ei ole juttukaveria.
Oon vähän jääräpää ja välillä mun on vaikea myöntää olevani väärässä. Tässä oon kyllä omasta mielestäni kehittynyt jo vuosien varrella huimasti, mutta kyllä sitä vieläkin tulee välillä väännettyä asioista!

Mitä tykkäsitte? Löytyykö teiltä samoja piirteitä? Haluaisitteko, että tekisin saman tyylisen postauksen, mutta ulkoisista jutuista? :)

12 kommenttia:

  1. Toi sun viides positiivinen on aivan kuin mä! Paras perjantai-ilta on semmonen kun voi käpertyä sohvalle neulomatyön kanssa ja pistää jonkun BBC tai ITV sarjan pyörimään ❤ Oli muitakin tuttuja piirteitä muot tuo erityisesti :) Tosi kiva postaus!

    VastaaPoista
  2. Hauska postaus idea! :) Hahah, kaikki noi piirteet, joista et tykkää, sopii ihan täydellisesti myös muhun! :D Mäkin pyrin olemaan kaikille mahdollisimman ystävällinen ja tervehdin kaikkia tuttuja, joita satun näkemään pihalla kuljeskellessani.

    VastaaPoista
  3. Voin samaistua tohon kiroiluun. Olis kans kiva päästä eroon siitä, mut aina niit vaan tulee.

    https://jabuvaan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Paljon samaistuttavaa löytyy;) Hha mä kiroilin ennen ihan kamalasti ja halusin päästä tavasta eroon, mutta se oli hankalaa. Sitten kun siskonpoikani saapui maailmaan ja nyt niitä on vieläpä kaksi, toinen puhuu ja toinen oppii kovasti, niin sen vuoksi siitä oon hieman eroon päässyt. Kyllä niitä suusta pääsee edelleen muttei niin useasti onneksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva, että oot päässy siitä eroon! :) Toivottavasti mäki vielä joku päivä! :) Itselläkin on 7 muksua, joille oon täti, mutta eipä siitäkään ole ollut apua, heh! :D

      Poista
  5. Ihana postaus! <3 Löysin monia juttuja joihin pystyn samaistumaan :) Mä en myöskään koskaan ole halunnut kuulua massaan vaan nimenomaan erottua siitä. Ihan hyvin olen onnistunutkin mielestäni :D Mä oon myös empaattinen ja ystävällinen ihminen :) Tosin oon myös aika jääräpää :D Mullekkin on kehittynyt jonkinlainen someriippuvaisuus, mutta se ei nyt sillee mua haittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Aijaa! :) Niijoo, mua se taas häiritsee aika paljon, heh! :D

      Poista
  6. Samaistun jollain tasolla kaikkiin näistä :D Joko mulla on joskus ollut sama / samankaltainen piirre tai mulla on se edelleen :D Kiroilu oli aiemmin yksi mun suurimmista paheista, mutta pääsin siitä onneksi eroon tietoisella harjoittelulla! Nykyään tulee melko harvoin kiroiltua ja silloinkin vain niillä ei-niin-pahoilla kirosanoilla, kuten hitto tai helkkari :D Tosin mun sisko on tosi paha suustaan ja joka kolmas sana on kirosana ja sen seurassa se aina vähän tarttuu muhunkin :D Mutta siitä tavasta on siis mahdollista päästä eroon, jos niin haluat! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :D Joo no siis varmasti pääsis, mut mulla on oikeesti ehkä maailman surkein itsekuri, haha! :D

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan