Viime aikojen ostoksia

13.11.2017

Mun ei nykyään enää tule hirveesti enää shoppailtua tai ostettua muuta kuin ruokaa ja muita kotijuttuja. Nyt kuitenkin oon pitkästä aikaa vähän ostellut jotain - en paljoa, mutta kuitenkin vähän, joten ajattelin esitellä teille, mitä on tullut hankittua!

Ei joulun odotusaikaa ilman tuoksukynttilöitä! Mun kaikki tuoksukynttilät vetelee ihan viimeisiään, joten halusin tilata pari uutta ja nää kaks on H&M:ltä. Näissä on ainakin purkissa aika voimakkaat tuoksut, mutta saa nähdä millainen tuoksu tulee, kun pääsen näitä polttamaan! 

Pörrösukat on ihan kyllä mun yksiä lemppareita ja mun oli pakko ostaa nää kun näin nää H&M:llä. Niin söpön jouluiset! Nää onkin ollut jo tosi kovassa käytössä, niin ihanan pehmeet ja söpöt!
Mun oli pakko saada uudet kengät. Mun nilkkurit oli jo niiin kamalassa kunnossa ja niistä tuli jostain jo vesikin läpi. Löysin sitten nää vuorelliset nilkkurit H&M:ltä. Nää on niin ihanan lämpöiset eikä näistä pitäis tulla vesikään läpi! Tänä talvena pysyy varpaat toivottavasti lämpöisenä ja kuivana!

Luethan blogia jo Bloggerin tai Bloglovinin kautta?

16 kommenttia:

  1. Tuoksukynttilät on parasta! ostin ikeasta niitä ihan perus-tuikkuja, mutta kyllä pitää vielä jotain laadukkaita isompia kynttilöitä taas hankkia poltettavaksi :)

    www.finnlandsorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne on! :) Munkin pitäis Ikeasta päästä taas hamstraamaan tuoksukynttilöitä! :)

      Poista
  2. Oi mitä löytöjä, pörrösukat on aina ihania ja nilkkurit näyttää tosi kivoilta :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten kivoja ostoksia! Nuo nilkkurit näyttää erityisen ihanilta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ne on kyllä kivat ja ihanan lämpöiset!♥

      Poista
  4. Apua miten söpöt noi tuoksukynttiläpurkit on! Oon itekin katellut niitä HM:ltä mutten oikeen tiedä sopiiko ne mun huoneeseen vai ei... Mä ite oon ostellut nyt syksyllä ihan hulluna kaikkea, kun vaihdoin kämppää ja tartti ostaa vähän kaikenlaista uutta :D Talven vois sit vetää samalla linjalla kuin sä, eli ei juurikaan uusia ostoksia.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  5. Mekin ollaan äitin kanssa ostettu tuoksukynttilöitä, koska ollaan ihan hulluina kynttilöihin :D Pörrösukat on ihan parhaat ♥ En varmana pärjäisi ilman niitä, koska mun jalkoja palelee niin helposti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niillä saa kyllä ihanasti tunnelmaa! :) Ne on kyllä ihania ja niin mukavat jalassa!<3

      Poista
  6. Aah, noi kynttilät on supersöpöt! Oon monesti käynyt kuolaamassa H&M Homen kynttilöitä, nyt vois olla hyvä tekosyy ostaakin niitä, kun alkaa tulla pimeetä! :) Itsekin ostin uudet nilkkurit, tosin ne oli vähän liian isot, mutta mahtuupahan hyvin villasukat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä! :) Joo, itekin oisin halunnu ostaa näistä isommat versiot, mut nyt joulun alla on rahapussi sen verran kovilla, että tyydyin näihin pienimpiin, heh! :D

      Poista
  7. Noi kynttilät näyttää niin söpöiltä! <3 Pitää käydä katsomassa niitä myös!
    Noi nilkkurit vaikuttaa ihanan lämpimiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä, käy ihmeessä! :) Noi nilkkurit on kyllä ihanan lämpöiset - en ymmärrä miten selvisin viime talven noilla mun vuorettomilla nilkkureilla, hyih! :D

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan