9 x miksi, oi miksi?

9.2.2018

Miksi... jotkut jalankulkijat eivät voi ylittää tietä, siitä huolimatta, että olet pysähtynyt juuri heitä varten?
Miksi... elämä on välillä niin epäreilu? Viimeisin esimerkki oli se, että miksi pitää tulla juuri silloin kipeäksi, kun olisi tärkeää menoa, vaikkei muuten olisi ikinä kipeä? Isäni tuli juuri kipeäksi hänen kaverinsa häitä edeltävänä päivänä ja hän ei ole koskaan kipeä, kuinka epäreilua!
Miksi... kun koko päivän väsyttää, mutta kun olisi hyvä aika lähteä nukkumaan ja kömmit peiton alle niin sitten ei enää väsytäkkään?
Miksi... mulla on ihan surkea itsekuri?
Miksi... välillä saa super kivoja ideoita, mutta ei sitten koskaan jaksa toteuttaa niitä? Oon haaveillut jo puoli vuotta siitä, että tekisin itselleni sängynpäädyn, mutta en ole saanut vielä aikaiseksi edes aloitettua..
Miksi... mun koneesta välillä loppuu akku ilman ennakkovaroitusta? Ja yleensä just sillon kun oot tekemässä jotain tärkeetä..
Miksi... tulppaanien hinnat ei voisi jo laskea? Haluaisin ostaa kukkia kotiin, mutta en millään hanno maksaa 4-6€ kimpusta, kun tiedän että jossain vaiheessa saan ne edullisemminkin.
Miksi... kamerani piti hajota? Kunhan saan sen kotivakuutukseen ja saan sen maksettua loppuun niin sitten pitää taas alkaa miettiä uutta kameraa. Olisko teillä suosituksia järkkäreistä?
Miksi... mua edellisen saunavuoron käyttäjä ei voi koskaan täyttää löylyvesi-ämpäriä tai kuivata lattiaa?
Mitäs tykkäsitte? Pystyttekö samaistumaan johonkin kohtaan?

Ps. Oottehan muistanu käydä liittymässä lukijaksi Bloggerissa tai Bloglovinissa ja tykkäämässä blogin Facebook sivuista?

13 kommenttia:

  1. Itsekin mietin juuri, että raaskinko ostaa tulppaaneja vielä kun ovat aika hintavia. Lidlistä kuitenkin löysin aika edullisesti ja hintaa oli vain kolme ja puoli euroa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no jep! :) Mäkin kävin just Tokmannista ostamassa kun siellä oli tarjouksessa kaks kimppua vitosella! :)

      Poista
  2. Mulle on tosi tuttu tuo, että koko päivän väsyttää, mutta sitten kun pitäisi mennä nukkumaan, niin ei enää väsytäkkään!

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus ja ihanat kuvat :3 Aika moni kohta on kyl sellanen johon pystyn niiiiiin samaistumaan.

    VastaaPoista
  4. Oon kanssa oottanu, että koskas tulppaanien hinnat laskee. Ei jaksais oottaa enää

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihanat kuvat susta ja kiva pohdiskeleva postaus! :) Lisään yhden: "Miksi ei voi olla jo kesä?" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!♡ Haha aijaa! :) Itse oon niin tykästynyt tällä hetkellä talveen, että haluaisin että tää kunnon talvi kestää mahdollisimman pitkään!♡ Sit voitais skipata se loska-aika ja siirtyä kevääseen! :D

      Poista
  6. Hei tää oli kiva postaus ja pystyn kyllä samaistumaan moneen kohtaan!

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus :) mä tykkään itse cabon kameroista, joku 750D tapainen kuvaa videota hd kuvallakin nykyään. Mä ostaisit itse kameran missä on kenno enkä semmosta olympus peniä mitä bloggaajat suosivat pienestä koosta johtuen. Tämä siitä syystä että ksmera sopii jatkossa kaikkeen, mutmu olisi se pen kamera hyvä kakkoseks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Itse asiassa 750D:stä haaveilin kun viimeksi kun kameraa olin ostamassa. Nykyään on kyllä esim. Sonyllä aika pieni kokoisia ihan järjestelmäkameroita. Pitää miettiä kyllä taas kunnolla että mikä kamera vastaa mun tarpeita!

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan