Spring vibes

12.2.2018

Kävin vihdoin yksi päivä nappaamassa kaupasta mukaani tulppaaneita ja vitsi mitkä kevät fiilikset tuli heti! Oon nyt viime päivinä tuntenut itseni muutenkin jotenkin inspiroituneemmaksi. Kevät ja uusi vuosi yleensä saa mut tosi inspiroituneeksi, mutta nyt olen saanut odotella tätä fiilistä yllättävän pitkään. Mutta kukat & aurinko vaan piristää mieltä niiin paljon. En malta odottaa, että kevät etenee ja nähdään aurinkoa entistä useammin! Mulla tulee mieleen postausideoitakin vähän väliä ja mulla onkin luonnoksissa odottelemassa jo aika monta postausta, että saan ne tehtyä loppuun. Tiedossa olisi vähän kosmetiikkapostauksia, kysymyspostausta ja vähän syvällisempiäkin postauksia, pysykäähän kuulolla!
Ihanaa maanantaita! Joko teillä on kevät-fiiliksiä?

18 kommenttia:

  1. Ihania tulppaaneja! Täytyy itekin muistaa ostaa seuraavaksi kun käy kaupassa, ne tuo niiin keväisen fiilisken. Mä odotan kans niin innolla sitä että päivät pitenee siitä kello viidestäkin pidemmälle :D

    https://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niin tuo!♡ Jep, on ihanaa seurata miten päivä pidentyy koko ajan! :)

      Poista
  2. Oi vitsi miten ihanan värisiä tulppaaneja! Löytyisköhän lähikaupasta noin kivan värisiä...

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli kyllä super söpöt!♡ Toivotaan, että löytyisi! :)

      Poista
  3. Tulppaaneista tulee kyllä heti niin keväinen fiilis :) Kaunis kimppu!

    VastaaPoista
  4. Ihanat tulput. Kukat piristävät aina!

    VastaaPoista
  5. Vitsit mäkin ostin just tulppaaneja ja oon kans ihan fiiliksissä :D Kukat piristää hurjasti mieltä. Ja uu mielenkiinnolla ootan, mitä kaikkia postauksia oot ehtinyt suunnittelemaan!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  6. kauniit kuvat, kyllä se valon määrä piristää, kun nykyään ei ole heti neljään mennessä säkkipimeetä :) kyllä noita ystävänpäiväkukkia tulee toivottua omalta mieheltä taas :)

    VastaaPoista
  7. ihanaa ihanaa ihanaa muissakin kodeissa tulppaanit on kevään merkki <3 super kiva postaus!

    VastaaPoista
  8. Mä niin rakastan tulppaaneja ♥ Tänään just poikaystävä yllätti mut tulppaanikimpulla ja mulla tuli kans heti sellainen ihana kevätfiilis. Ja eihän siihen edes oo enää pitkä aika kun on oikeasti kevät! =)

    Ps. Todella kauniita kuvia ♥

    VastaaPoista
  9. Todellakin on kevätfiilis! <3 Ihanat kukkaset piristää niin paljon kotona mieltä ja laitoin vielä kukkaislakanatkin niin fiilis vaan nousee :)

    VastaaPoista
  10. No niimpä! :) Oi kukkalakanat!<3 Oon itsekin pitkään yrittänyt löytää täydellisiä kukkalakanoita!<3

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan