Piristystä sisustukseen

10.10.2020


*Kaupallisessa yhteistyössä Desenio
Sisustaminen on ihanaa ja se fiilis, kun kotiin saa jotain uutta. Se piristää ainakin mun mieltä! Tällä kertaa piristystä sisustukseen tuli Desenion julisteilla. Huomaan, että olen nyt tykästynyt entistä minimalistisempaan tyyliin myös julisteissa!
Desenio
Desenio
Tässä vielä mun taulujen nimet ja linkit, jos haluat itsellesi samanlaiset: Nainen on Naked Lines No2, Bucket List on personoitu taulu, joka löytyy nimellä Bucket List Personal ja toinen teksitaulu on You Are Beautiful.

Tykkään näistä kaikista, mutta etenkin tosta Bucket Lististä, koska personoidut julisteet tuntuu vaan henkilökohtaisemmilta ja niihin tulee erilainen tunneside. Oon myös aina tykännyt tollaisista kannustavista ja motivoivista tekstitauluista. Pieni piristys seinällä ei ole koskaan huono juttu! Nyt oon tykästynyt tosi kovasti tuollaisiin linjakkaisiin tauluihin. Niitäkin oli tarjolla vaikka kuinka enkä meinannut millään osata päättää lempparia! Voi olla, että tilaan tuon tyylisiä lisääkin.
Desenio
Desenio
Julisteilla on niin helppo tuoda sisustukseen persoonallisuutta sekä jotain vähän lisää. Tyhjät seinät on musta ainakin tylsät, joten mulla löytyy tauluja vähän joka paikasta! :D Jos sä kaipailet piristystä sun seinille niin käy kurkkaamassa Desenion ihan huikea valikoima! Mulla meinasi valinnan vaikeus iskeä, kun valikoimaa on niin paljon!

Joko sulta löytyy julisteita kotoa? Jos löytyy niin millaisista sä tykkäät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan