Ostoslistalla

10.7.2017

Mun ostoslista ei taida olla koskaan tyhjä. Ei tälläkään kertaa ja välillä tulee vaan kausia millon tekisi mieli ehkä shoppailla vähän enemmän ja just nyt on se kausi milloin tekis mieli tilin tullessa tyhjentää se heti! Joten ajattelin kertoa teille mitä löytyy tällä kertaa mun ostoslistalta. 


Oon jo pitkään yrittänyt etsiä uusia kivoja paitoja, koska aina kun olen lähdössä ulos, mulle iskee vaatekriisi yleensä just paitojen takia. Tuntuu ettei kaapissa ole mitään kivoja paitoja Vielä en ole löytänyt sitä täydellistä yksilöä, joten etsintä saa jatkua.
Rennot kesähousut on myös etsinnässä - tuollaiset culottes malliset. Itseasiassa yhdet tilasinkin - annoin Ebaylle mahdollisuuden, kun löysin sieltä super söpöt ja saa nähdä tuleeko sieltä käyttökelpoiset! 
Taulut on mun mielestä super kiva sisustuselementti ja multa löytyykin kotoa muutamia, joista löytyy itse tulostamia kuvia. Oon silti pitkään haaveillut ja ihastellut mm. Desenion valikoimaa & nyt löysinkin yhden ihanan yksilön. Mun pitää vaan vielä harkita, mahtuuko se mun budjettiin tässä kuussa.

Kivaa maanantaita tyypit!

4 kommenttia:

  1. Eikä miten upeita paitoja! Raidalliset culottes housut houkuttelee muakin kovin, mutta toistaiseksi en ole saanut aikaiseksi hankkia sellaisia :) Toi sinivihreä hame vai housut (:D?) on u-p-e-a!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Ne on kans vissii culottes housut, ne on kyllä söpöt! :)

      Poista
  2. Upeita! varsinkin toi naruolkaiminen toppi *_*

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan